
כולנו מכירים את הרגע הזה: אנחנו מתקשרים לעסק, ושומעים קול רובוטי ומשעמם שאומר "למכירות הקישו 1, להנהלת חשבונות הקישו 2".אבל ב-2025, נתב השיחות (IVR) שלכם יכול לעשות הרבה יותר מאשר רק להעביר שיחות. כשהוא משולב עם הטכנולוגיה הנכונה, הקול של העסק יכול להפוך ל"סוכן מכירות" אוטומטי ששולח לינקים, פותח וואטסאפ וסוגר עסקאות – עוד לפני שעניתם לשיחה.
בדרך כלל, כשמזמינים קריינות למרכזיה, מתמקדים רק בטון הדיבור ובמוזיקה. זה חשוב, אבל זה לא מספיק.ב"מיצי תקשורת", בשיתוף עם אולפני "הקול החדש", אנחנו בונים את הנתב מחדש.במקום להגיד ללקוח רק לאן הוא יגיע, אנחנו אומרים לו מה הוא יקבל.לדוגמה:
כאן נכנסת הטכנולוגיה של מיצי לתמונה. אנחנו מסנכרנים בין קובץ הקול שהוקלט באולפן לבין מערכת המסרונים.ברגע שהלקוח שומע את ההנחיה הקולית ומקיש על המספר, המערכת מבצעת שתי פעולות במקביל:
כך, גם אם הנציג לא ענה מיד, הלקוח כבר קיבל מענה לנייד והתחיל את האינטראקציה.
כדי שהקסם הזה יקרה, הטקסט צריך להיות קצר ומניע לפעולה. הנה 3 כללי ברזל שאנחנו מיישמים עם הלקוחות שלנו:
היתרון הגדול בעבודה עם "מיצי תקשורת" הוא שאתם לא צריכים לרוץ בין ספקים.אנחנו הבית גם של הטכנולוגיה וגם של אולפני הסאונד (NVS).אנחנו נכתוב את התסריט, נקליט אותו עם הקריינים המובילים בארץ, ונטמיע אותו במרכזיה שלכם כך שיפעיל את המסרונים בצורה מושלמת.רוצים לשדרג את נתב השיחות שלכם?אל תסתפקו בלהשמיע מוזיקה בהמתנה. דברו איתנו, ונהפוך את המרכזיה שלכם למערכת שיווק חכמה.